Advies en hulp bij kiezen
Wij geven je graag advies zodat jij de beste keuze kan maken. Daarvoor kun je ons tijdens openingstijden ook altijd via whatsapp, mail, chat of telefoon bereiken voor advies.
Bestelling wijzigen of annuleren
Dat zul je net zien. Heb je net je bestelling afgerond, ben je iets vergeten. Of bedenk je dat je het product toch niet nodig hebt. Geen probleem! Neem direct contact met ons op. Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen we deze direct voor je wijzigen of annuleren.
Is je pakketje al onderweg? Dan kun je de bestelling actief weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met je op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos. Heb je het pakket wel bij de postbode geaccepteerd? Dan zijn de verzendkosten bij een retourzending ook voor onze rekening.
Voorraadstatus
Het kan voorkomen dat een besteld product onverwachts toch niet leverbaar is. Wij zullen in dat geval direct contact met je opnemen om dit kenbaar te maken en mogelijk een passend alternatief voor het bestelde product aan te bieden. Uiteraard ben je vrij hier dan niet op in te gaan en restitutie te vragen voor het niet leverbare product.