Het kan natuurlijk voorkomen dat een levering niet aan je verwachtingen voldoet of dat deze beschadigd wordt aangeboden. Dat vinden wij oprecht heel vervelend en we zullen onze uiterste best doen om dit naar tevredenheid op te lossen. Mocht u op- of aanmerkingen hebben met betreft tot uw bestelling, dan vernemen wij deze uiteraard graag.
Levering/producten retourneren
Toch niet tevreden over een levering of product? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden van retourneren even te bespreken. U kunt pakketten retourneren naar Charcuterie.nl, Schoolstraat 144, 2251 BK Voorschoten. De kosten voor de retourzending zijn in deze voor eigen rekening. Wanneer het product in originele staat met verpakking bij ons binnenkomt, ruilen wij indien gewenst binnen 24 uur het product graag voor je om. Indien u liever restitutie van uw geld wil, dan zullen wij deze binnen 5 werkdagen aan u overmaken.
Levering is beschadigd
We doen ons uiterste best om onze producten zo zorgvuldig mogelijk aan u te verzenden. Toch kan het voorkomen dat een levering beschadigd aan u wordt aangeboden. Wij horen dat graag dan van u, we zullen dan de beschadigde producten zo snel mogelijk proberen te vervangen of tot een andere passende oplossing te komen.